شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
صنعت و دانشگاه سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۳۱:۵۳

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت ملی حفاری خبر داد
همکاری دانشگاه صنعت نفت، دانشگاه لئوبن اتریش و شرکت ملی حفاری ایران
ایران دریلینگ: مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از همکاری سه جانبه میان دانشگاه صنعت نفت، دانشگاه لئوبن اتریش و این شرکت خبر داد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس مهدی عرشیان در توضیح بیشتر در این باره گفت: موضوع این همکاری در نشست مشترک رئیس دانشگاه صنعت نفت، نمایندگان دانشگاه لئوبن، نماینده شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری در حاشیه کار بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت  تهران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه به زودی تفاهمنامه‌ای امضاء و مبادله می شود که در چارچوب آن  دانشگاه لئوبن اتریش با همکاری دانشگاه صنعت نفت نسبت به طراحی و تهیه نرم افزار پایش و بهینه سازی عملیات حفاری با استفاده از داده‌های سامانه نمودارگیری از سیال حفاری اقدام خواهد کرد. عرشیان گفت: در رایزنی های به عمل آمده در این ارتباط قرار شد این خدمات در گام نخست به دکل‌های شرکت ملی حفاری ایران که در گستره  عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در چرخه عملیات قرار دارند، ارائه گردد. مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران خاطر نشان کرد: ارائه این خدمات در کاهش زمان حفاری، صرفه جویی در هزینه‌ها و در نهایت شتاب بخشی به عملیات تکمیل چاه و تولیدی شدن زودهنگام آن تاثیر بسزایی خواهد داشت.


  کد خبر : 1091
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :